Camping de Vlegel

Vincent (Friesland), nogmaals dank voor je eindeloze geduld, je inzet en bovenal de kunde en enthousiasme over en van je werk! Bij ons was voor de 2e keer in korte tijd (op een kleine camping) weer sprake van verstopping(en). Zenuwachtig als ik was, gezien het late tijdstip (21.30) had ik al voor de derde keer gebeld, of jullie toch echt nog wel zouden komen, ik had koud neergelegd en jij nam contact met me op. Stelde me meteen gerust, zei dat je er in 20 minuten zou zijn en dat was ook inderdaad zo. Je luisterde goed, naar waar de bewoners tegen aanliepen, besprak je vorige bezoek en het voelde meteen aan, alsof je bepaalde problemen wilde 'uitsluiten/uitschakelen'. Even investeren in een gesprek waardoor jij al snel voor ogen had, hoe je de situatie op zou kunnen lossen. Na plm. een uur had je de helft van de leidingen weer schoon, maar je stelde jezelf niet tevreden met het resultaat. Samen putten checken, met elkaar meedenken, naar elkaar luisteren, we belandden op een ander deel van het terrein. Er was geen stromend water, dus er klopte nog iets niet. Je watervoorraad was op en terwijl je wagen gevuld werd, had jij heel snel even tijd voor een kop koffie. Je had er inmiddels al meer dan 11 uren voor je werk opzitten en toch viel er geen enkele negatieve opmerking bij je te bespeuren. Enkel enthousiasme en vooral advies, over hoe het e.e.a in de toekomst te voorkomen. Er volgde een amusant, interessant gesprekje over toiletpapier en 'natte doekjes'. Hup, koffie op en weer doorpakken. We belandden voor op het terrein en je kreeg uiteindelijk na lange adem, beweging in het (gehele) rioleringssysteem. Je was blij voor ons, maar was zelf ook tevreden. (leuk en fijn om te zien!) Je hebt ons duidelijk voorzien van toekomstgericht advies. Ons rioleringssysteem is tussen de 25-30 jaar oud en wij weten niet exact hoe het er onder de grond uitziet. Je attendeerde/adviseerde ons, om door een bedrijf, een inspectie met camera te laten doen. Zodat we en precies komen te weten, hoe en waar 'kwetsbare' plekken zijn, of er mogelijk verzakkingen zijn en we krijgen dan meteen helder hoe het 'ondergrondse systeem' eruit ziet/werkt. Dit alles zonder jezelf of het RRS aan te prijzen of ons het gevoel te geven, ons die kant op te duwen. Voor ons was zoveel zinvolle informatie zo waardevol dat we juist wel, mochten we tot deze beslissing overgaan, met jullie in contact te treden en dan ook absoluut een afspraak met jouw weer zouden willen. Tussen het werken door, nam je nog even de moeite om met kantoor te bellen, om uit te zoeken, hoe het e.e.a voor een 'bedrijf' werkt, zodat ik weet hoe ik een rekening kan aan laten maken, legde je uit hoe in contact op kon nemen om uit te leggen wat er zou 'moeten' gebeuren (het ondergrondse checken zeg maar), zodat RRS een klein beetje een inschatting van de te verwachten financiele situatie zou kunnen maken en de nota werd berekend. Toen liep ik ineens tegen mijn pinlimiet aan en werd ik wat stressig, ook dat werd meteen verholpen! Je bent zo meedenkend en geruststellend! In je wagen had je bedrijfsgegevens, zodat we rechtstreeks konden overboeken. Nota uiteraard voldaan en tot ruim een uur na je vertrek waren we nog over jouw aan de babbel! Ineens lees ik, 'verbeterpunten'..., wel gezien mijn review zijn die over jouw niet te vertellen, aan RRS zou ik mee willen geven, koester deze man, waardeer hem, want hij is absoluut een aanwinst en tevens visitekaartje voor jullie bedrijf!
Hartelijke groet, Sonja Lich-Hoving; Zandhuizen Fr.

Score voor Riool Reinigings Service RRS: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja