Mar

Afspraak ingepland met RRS voor vandaag woensdag 30 oktober 2019. Ze konden mij van te voren geen tijdstip aangeven op welk tijdsstip ze exact zouden langs komen behalve dat het tussen 08.00 en 17.00 zal zijn. Speciaal hiervoor een hele dag vrij genomen, de hele dag niet de deur uit gegaan omdat ik wilde voorkomen dat de monteur langs zou komen en ik hem zou moeten missen. Op de dag zelf heb ik drie keer gebeld met de vraag of de monteur nog niet is langs geweest. Hij was nog steeds niet langs geweest en ze konden niet exact aangeven wanneer monteur langs zou komen.
Vervolgens bel ik een uur later weer aangezien het inmiddels al 16.50 was en ik nog steeds geen monteur heb gezien.
Klantenservice geeft aan dat monteur langs is geweest en dat ik niet thuis was op dat moment, dat er is aangebeld en niemand open deed. Ik kan met 100% zekerheid zeggen dat er geen monteur langs is geweest. De bel doet het, ik heb expres de hele dag geen muziek of stofzuiger aangezet om de bel goed te horen. Er is geen briefje op de post gedaan (wat volgens meneer van de klantenservice wel is gedaan), en er is ook niet gebeld naar mij.

Ik weet niet wat er mis is gegaan. Maar een ding is zeker en dat is dat de monteur niet heeft aangebeld, dat er geen briefje in de bus is gegooid en dat ik niet ben gebeld door RRS. Ik vind het heel erg kwalijk dat ik speciaal vrij heb moeten nemen voor deze service, ik de hele dag niet naar buiten heb kunnen gaan (tussen 08.00 en 17.00) om vervolgens geen service verleend te krijgen.

Ik zie op de website dat jullie een 24 uur service aanbieden maar dat ik daar geen gebruik van mocht maken omdat er contractuele afspraken zijn met de verhuurder. Zelfs niet wanneer ik de dienstverlening als particulier zelf wilde betalen. Ik word door jullie medewerkers van de klantenservice doorgestuurd naar jullie concurrent om het probleem vanavond opgelost te krijgen. Gelukkig heeft jullie concurrent wel tijd voor mij en zullen zij het probleem oplossen. Verschrikkelijk bedrijf! Raad het niemand aan.

Score voor Riool Reinigings Service RRS: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee