W. van der Leij

Ik heb gebeld in het weekend, op een zondag omdat ik een verstopping had. Na zelf al ongeveer een dag aan het knutselen te zijn geweest was ik het helemaal zat. Toen ik belde werd ik zeer vriendelijk te woord gestaan en werd mij door de gestelde vragen duidelijk dat ik hier met kundige mensen te maken had. Ook werd mij direct uitgelegd dat als ik "haast"had ze helaas het weekendtarief moesten berekenen en het systeem daarvan werd goed aan mij duidelijk gemaakt. Nou, ik had haast en wilde toch graag dat ze zouden komen. een huis vol dames, pubermeisjes, en een niet werkende douche is namelijk niet leuk. Iets later word ik gebeld door de dienstdoende werknemer om een tijdstip af te spreken. Ik heb ook al een bevestigingsmail gekregen ondertussen dat ik op de wachtlijst sta. De monteur komt al vrij snel en gaat na inspectie en mijn verhaal direct aan de slag. Uiteraard help ik hem even met sjouwen en we bespreken ondertussen het aanvalsplan. Voor het meest effectieve aanvalsplan heeft de monteur echter niet de juiste hulpstukken bij zich om daarna het riool weer goed af te dichten. Ik duik mijn schuurtje in om daar vervolgens met de juiste hulpstukken weer uit te komen. We zagen een leiding door en gaan de verstopping te lijf. Al met al was het vrij snel, zonder rommel geregeld en weer werkend. Goed gedaan RRS en bijzonder vriendelijk personeel. ik kon via de pin direct afrekenen en moet zeggen dat dit ondanks het weekend tarief meer dan acceptabel was. Al met al.....als ik ooit weer een verstopping heb, ga ik niet eerst zelf lopen klooien, maar bel direct met RRS.

Score voor Riool Reinigings Service RRS: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja