Marten

Enkele jaren geleden had ik een waterafvoer in de keuken die maar langzaam doorliep. RRS leek redelijk van prijs en konden op korte termijn komen. Met een draaiapparaat de leiding 'schoongemaakt'. Leek redelijk opgelost...echter, enkele weken later waren we weer in de oude situatie. Opnieuw gebeld. Termijn was te lang voor 'garantie'. Opnieuw dezelfde werkzaamheden gedaan. Leek weer redelijk opgelost. Enkele dagen later waren weer bij af. Ze zijn toen voor de derde keer gekomen, nu wel onder garantie. Weer dezelfde werkzaamheden gedaan. Uiteindelijk niet opgelost. Ik heb toen een echte loodgieter gebeld. Er zat een verdichting na een haakse bocht waar RRS niet bij kon komen met hun apparatuur. Bovendien was de aansluiting met het riool gebroken vanwege verzakkingen in de wijk. En de leiding in de kruipruimte was verzakt door een gebroken pvc beugel. Alles in één dag netjes opgelost. Nu jaren later nog steeds plezier van de echte reparatie!
Naar mijn idee is RRS alleen geschikt voor zeer eenvoudige werkzaamheden. Het ontbreekt hun aan expertise om de moeilijkere zaken snel te doorgronden en aan te pakken. Ik neem de volgende keer direct een goede loodgieter. Scheelt één tot een paar honderd euro. En het wordt in een keer opgelost.

Score voor Riool Reinigings Service RRS: 1.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee