Ik had een acute verstopping waardoor douchen niet mogelijk was en waarbij het leek alsof er binnenkort ook een probleem met de wc zou ontstaan. Er werd mij op vrijdagochtend verteld dat men tussen 12:00-17:00 zou komen. Toen dat niet gebeurde werd mij verzekerd dat men binnen het uur nog zou komen. Dit werd om het uur herhaald tot ik om 23:00 ‘s avonds in slaap ben gevallen.de volgende dag werd verteld dat er om 00:30 iemand zou hebben gebeld. Dit was niet terug te vinden in mijn telefoon. Zaterdag zou er echt iemand komen. Dit bleek uiteraard niet het geval. In de namiddag werd gesteld dat het geen spoed was en dat ze maandagochtend tussen 08:00-09:00 zouden komen. Uiteraard moest ik maandag om 09:00 bellen waar ze bleven. Uiteindelijk kwam er iemand om 11:15 opdagen. Deze persoon had niet de juiste apparatuur bij zich en zei dat hij iemand anders moest laten komen, maar dat ik dan ook voor die persoon de voorrij kosten moest betalen. Het was niet alsof ik een andere keus had. Na veel geploeter is de verstopping verholpen, dat was fijn. Vervolgens werd er een rekening van €300 voorgeschoteld met de vraag of ik nog een fooitje wilde geven. Nadat ik die rekening had betaald kwam er nog een andere rekening van €140. Dat was blijkbaar voor de tweede persoon… in totaal verschillende dagen uren lang blijven wachten totdat iemand langs kwam, nadat er tientallen malen was beloofd dat er echt iemand zou komen. Toen die persoon langs kwam had hij niet de juiste apparatuur en moest ik dus voor een tweede persoon betalen. Achteraf gezien was ik veel liever in zee gegaan met een partij die vooraf had gezegd dat ze pas maandag hadden kunnen komen. Dan was ik niet mijn hele weekend kwijt geweest.
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.