Annet

Gebeld ivm een verstopte douchebak. Ze konden een week later pas komen, op de dag zelf bellen ze op om de afspraak een dag te verschuiven, zitten wachten tot kwart voor 12 's avond en niemand geweest. Als je dan belt dan wordt er gezegd bel maandag maar voor een nieuwe afspraak. We zijn met 3 werkende mensen die dus niet konden douchen want de douche bak liep helemaal vol en het duurde uren voor hij weer leeg was. Op zondag mijn man toch snel even douchen en hij riep, de bak loopt weer leeg, ik deed de trap deur open en tot mijn verbazing zag ik dat het water als een waterval langs de bovenste sponning van mijn deur naar beneden liep en het water langs mijn muur liep. Als je dan belt met RRS is het nog steeds geen spoed en maandag bellen voor een nieuwe afspraak. Op maandag kregen we te horen we kunnen niets meer doen want het is geen verstopping meer maar een lekkage dus de woningbouw moet maar een loodgieter regelen. HOE denk je dat het komt dat het geen verstopping meer is. OMDAT RRS NIET KWAM. KUTBEDRIJF met onbeschofte mensen aan de telefoon in het weekend, want als ze het niet eens zijn met je flikkeren ze de telefoon op de haak.

Score voor Riool Reinigings Service RRS: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee