H. Singerling

ZEER SLECHTE SERVICE, op vrijdag 26 januari een afspraak gemaakt voor die dag om een verstopping te verhelpen. Ik werd in de 1e instantie netjes door een dame geholpen om een afspraak te maken voor die dag. De monteur zou 's middags komen om de verstopping te verhelpen. Hierover keurig een app-je gehad met de bevestiging. Anderhalf uur later een UPDATE gehad met de boodschap dat het niet doorging (hiervoor wel vrij genomen van mijn werk). Daarop telefonisch contact gehad met een leidinggevende (een brutale vent die door leugens zijn gelijk wilde halen) deze vertelde dat het mijn eigen schuld was omdat ik de afspraak had afgezegd, dit bleef hij gedurende het hele gesprek volhouden zonder ook maar even te luisteren. HET GING NIET DOOR, ook niet nadat hem herhaaldelijk door mij uitgelegd werd hoe het werkelijk was afgesproken!!!! Daarom een ander bedrijf gebeld, het a-sociale gedrag van deze "leidinggevende" heeft mij doen besluiten NOOIT meer iets te maken te willen hebben met dit verachtelijke, waardeloze bedrijf. ZEER SLECHTE SERVICE EN ONBESCHOFTE BEHANDELING !!!!!!

Score voor Riool Reinigings Service RRS: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee