Zahra

Helaas een zeer slechte ervaring met RRS. We hadden een afspraak gemaakt op de woensdag. De monteur zou tussen 8.00-18.00 komen, hiervoor heb ik vrij moeten nemen. Erg laat op de middag krijg ik te horen dat de monteur niet meer komt. Vervolgens is de afspraak naar vandaag verplaatst 14.00-18.00, na 18.00 is de monteur nog steeds niet geweest. Na contact opgenomen te hebben, bleek er een uitloop te zijn. Dit kan gebeuren en ik wachtte rustig af (had namelijk weer vrij moeten nemen om aanwezig te zijn). Inmiddels is het 22.00 en nog geen spoor te bekennen en nog geen paar minuten later ontvang ik een e-mail dat de afspraak is geannuleerd. Weer contact opgenomen met de klantensevice, die gaf aan dat het niet klopt en dat de afspraak wel in de computer staat. De monteur komt nog voor 00.00 langs.

Dames en heren, inmiddels is het 00.00 en heb ik weer de KS gebeld om te vragen wat er is. Deze mevrouw vertelt mij doodleuk dat de afspraak naar morgen wordt verplaatst zonder te overleggen of ik beschikbaar ben.

Ik ben diep teleurgesteld in de service van RRS , kan er niets goeds van maken.

Score voor Riool Reinigings Service RRS: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee