Chelsea

Slechte communicatie
Afgelopen week hebben wij een afspraak gemaakt, wij konden gelukkig vrij snel terecht met een verstopte afvoer. Helaas is deze afspraak niet nagekomen. Wij kregen netjes een sms voor tijd, maar er is nooit aangebeld... De monteur is vervolgens weggereden en wij hebben zelf na moeten bellen waar ze bleven. Er werd toen opnieuw een afspraak gemaakt voor de volgende ochtend, er is nadrukkelijk gezegd dat wij bovenaan de lijst stonden, dus wij vroeg in de ochtend een monteur konden verwachten. In de middag was er nog niemand geweest. Ze hebben ons geprobeerd te bellen, maar wij hadden geen gemiste oproepen. Weer gek. Na nog een aantal keren gebeld te hebben kregen wij de garantie dat ze voor 17:00 uur zouden komen. Om 18:00 uur nog maar weer eens gebeld. Toen weer de garantie dat ze voor 20:00 uur zouden komen en wij echt op de lijst stonden. Uiteindelijk kwam de monteur pas om 22:15 uur aan. De ene ster die we geven is dan ook zeker voor deze vriendelijke en behulpzame monteur, die snel en goed werk geleverd heeft. De slechte ervaring heeft puur met de communicatie te maken. Aan de telefoon zijn wij ook niet vriendelijk bejegend, er werd geen één keer excuses gemaakt of meegedacht naar een oplossing. Mocht er spoed tussen komen begrijpen wij dat natuurlijk volledig, en iets langer wachten op een monteur is ook geen enkel probleem. Maar twee dagen expres thuisblijven omdat ons wordt beloofd dat er iemand aankomt en dit keer op keer niet gebeurd is echt heel vervelend. Dit had gemakkelijk opgelost kunnen worden door betere en eerlijke communicatie.

Score voor Riool Reinigings Service RRS: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee