Milano

Afspraak gemaakt ivm verstopping toilet en bad. Medewerker komt en gaf aan dat de hoofdleiding gereinigd dient te worden en dat men dient te graven aan de voorkant. Ondertussen was meneer constant aan het bellen onprofessioneel. Meneer gaf aan dat het ongeveer 1000 euro gaat kosten maar niet zeker was dat het opgelost ging worden? Afstand genomen hiervan omdat men niet eens toilet of bad heeft nagekeken. Dit heeft mij 200 euro gekost en bleef met het probleem zitten. Vandaag is er een andere bedrijf geweest. Top top top meneer zag meteen aan de toilet dat het probleem idd aan de hoofdleiding zit en deze gereinigd moest worden. Meneer wist ook precies waar de put zat omdat hij blijkbaar eerder in de straat bij de buren heeft gewerkt. Dit heeft mij 97 euro gekost en alles werkt prima nu. Water van de bad loopt weg en toilet ook. Indien het probleem zich terug zou voordoen zou men terug komen om even met de camera te kijken. Altijd een second opinion vragen wat men vraagt veel en men doet niets.

Score voor Riool Reinigings Service RRS: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee