Ricardo Rooimans

Ondanks slechte recensies die ik las over RRS vond ik de website er toch betrouwbaar uit zien. Er schijnt veel gewerkt te worden door oplichters onder de naam RRS, gelukkig stond op de website hoe ik de monteur van RRS kon herkennen (met name aan zijn knalgele bus).

De monteur was keurig netjes binnen de het 2,5 uur tijdwindow van de online gemaakte afspraak aanwezig. Ik had een verstopte afvoer in de keuken, maar in plaats van daar eerst te gaan kijken, sprong de monteur direct in de kruipkelder en vond daar een punt in de afvoer waar hij zonder problemen de reinigingsveer in kon steken. Vervolgens heeft hij mijn hele leiding van ca. 8 meter ontdaan van heel veel troep en nadien stroomde mijn afvoerleiding weer als vanouds door.

Daarna kreeg ik gewoon een rekening zoals van te voren afgesproken, geen schimmige toeslagen of iets dergelijks, gewoon een normaal bedrag voor perfect uitgevoerd werk.

Kortom, dit bedrijf (het echte RRS) is wat mij betreft de 5 sterren meer dan waard en ik zou het ook bij iedereen van harte aanbevelen bij riool of verstoppingsproblemen.

Score voor Riool Reinigings Service RRS: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja