Hetty

Riool Reinigings Sevrice RRS: Mijn buurvrouw en ik zijn boos en teleurgesteld en zullen bij NIEMAND Riool Reinigings Service RRS aanbevelen.

30 januari jl is RRS 's-avonds bij ons geweest omdat het riool verstopt was.

De monteur is met de veer de verkeerde kant op geschoten en via de regenpijp aan de achterkant eruit gekomen. De regenpijp was kapot.

Op de factuur stond dit ook vermeld, en dat er een bericht naar een bepaalde afdeling van hun gestuurd moest worden.

Niets gehoord.... uiteindelijk na diverse telefoontjes onzerzijds bleek dat ze het wel wilden repareren... echter tegen BETALING.

Waren we het niet mee eens... als particulier zijnde heb je een WA verzekering dat als je iets kapot maakt bij een ander dan wordt dat betaald vanuit die verzekering. Je gaat er vanuit dat zo'n grote maatschappij als RRS daar ook verzekerd voor is !!!'

Buiten dat feit om bleek ook nog eens achteraf dat alle riool ontstoppingsbedrijven in de omgeving van Rijswijk er van op de hoogte behoren te zijn volgens deze gemeente, dat als blijkt dat de ontstopping op GEMEENTE grond blijkt te zijn ( en dat was het bij ons !)dat de gemeente die ontstopt (GRATIS) en dat het bedrijf dan alleen het ONDERZOEK (wat 150 euro kost) doet wáár die verstopping zit. Dus nu moesten we een veel hoger bedrag betalen omdat RRS die ontstopping verholpen had !!!!

Op hun eigen pagina staan alleen maar positieve reacties van "klanten" (??) maar wij zullen RRS zéker bij NIEMAND aanbevelen

Score voor Riool Reinigings Service RRS: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee