Vincent

Wij zijn ontevreden over RRS en zullen dit bedrijf dan ook niet aanbevelen. In plaats van grondig en zorgvuldig te werk te gaan door eerst te onderzoeken wat de ernst en locatie van de verstopping is, hanteerde deze monteur een trail-and-error strategie. Conclusie: het probleem bleek niet verholpen en een kleine week later was de leiding opnieuw verstopt.
Daarnaast vinden wij dat de serviceafhandeling ronduit slecht is; je krijgt geen automatisch bericht dat de mail ontvangen is en binnen welke termijn ze streven een reactie te geven. Na 2 werkdagen kreeg ik een eerste reactie waarin gevraagd werd naar mijn adresgegevens, pas dan konden ze met mijn klacht aan de slag. Vervolgens heeft het ruim een week geduurd voordat ik een volgende reactie kreeg. De betreffende persoon maakte excuses en gaf aan wat de reden was van de verlate reactie ('vanwege de vakantieperiode...'). Ik zou RRS de tip willen geven om een afwezigheidswizard/ automatisch reply in te schakelen en de klant duidelijkheid te geven over de termijn van reageren. Ten slotte, waar wij nog het meest teleurgesteld in zijn, is het besluit n.a.v. onze klacht. Wij hadden gehoopt dat RRS zich enigszins flexibel zou opstellen en ons (gedeeltelijk) tegemoet zou kunnen komen in ons verzoek, maar RRS bleef bij haar standpunt en dat was het dan. Enige pluspunten: vriendelijke en beleefde monteur, betaling verloopt makkelijk en snel.

Score voor Riool Reinigings Service RRS: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee