Rinkel

Leon

Blijf er ver van weg.

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt:

Verhogen eenzijdig abonnementskosten met 100%. Een betalingsherinnering kost je nog eens 200% extra. Functionaliteiten worden steeds verder afgebouwd, tenzij je natuurlijk een duurder abonnement neemt. Absolute afrader.

Reactie Rinkel:

Wat jammer om te lezen dat je dit zo hebt ervaren Leon. Inderdaad hebben we begin dit jaar nieuwe abonnementen geïntroduceerd. Dit mede op het verzoek van heel veel klanten. Het is dan ook zo, dat een groot deel van onze klanten voordeliger uit is. Dit is helaas niet bij iedereen het geval, zo ook bij jou. We hadden graag met je in contact gekomen om ervoor te zorgen dat je tevreden klant was gebleven, maar ik zie dat je al hebt opgezegd.
Nu brengen we na het sturen van minimaal 3 herinneringen via de mail en daarbij nog meerdere sms'jes een factuur met herinneringskosten in rekening. Als dit een eerste keer is en er verder goed betaald is, zijn we nooit te beroerd om deze kwijt te schelden, dus ook hier is het jammer dat we niet in contact met je hebben weten te komen. Hier waren we zeker uitgekomen.
Verder is het zo, dat we alle functionaliteiten juist hebben uitgebreid, al kan het natuurlijk dat je geen gebruik maakt van deze nieuwe functies. Mocht je terug willen komen, hebben we in elk geval nog steeds een heel mooi aanbod voor je als trouwe klant :) Succes verder!

Score voor Rinkel: 0.5/5
Zou je ons bij andere ondernemers aanbevelen? Nee