Rinkel

Eduard

Ik heb onbeperkt bellen maar er is een fair use policy. Lijkt me fair maar de grens ligt al bij 500 minuten en dan moeten er twee gebruikers bij om op de 1500 te komen die ik eerst had. Voor het geld waar ik dan op uitkom zit ik goedkoper bij een ander. Punt is namelijk dat binnenkomende gesprekken ook meetellen. Die worden dus dubbel betaald; door de klant bij zijn provider en door mij.

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt:

Moet veel klantvriendelijker kunnen

Reactie Rinkel:

Update 06-05-2021:
Hi Eduard, we hadden beloofd terug te komen op onderstaand bericht. Inmiddels hebben we ook contact gehad. Het gem. aantal minuten is verhoogd naar 1.000 minuten, daarnaast handelen we alleen bij zeer buitensporig gebruik. Nogmaals bedankt voor je feedback, alleen zo kunnen we groeien!
_
Reactie 06-04-2021:
Wat jammer om te horen dat je door de Fair Use op een andere manier naar ons bent gaan kijken Eduard, dat is natuurlijk niet de bedoeling! We zijn ervan overtuigd dat we de Fair Use nodig hebben, hierdoor kunnen we namelijk ons scherpe tarief blijven aanbieden aan al onze klanten. Maar het mag natuurlijk nooit de bedoeling zijn dat je hierdoor anders naar onze service of Bereik gaat kijken.
We staan altijd open voor feedback, daarom zullen we kritisch kijken naar onze Fair Use Policy en het verruimen van de minuten. Het staat hoog op ons lijstje en we houden je op de hoogte. Bedankt voor je review, alleen zo kunnen we groeien!

Score voor Rinkel: 1.5/5
Zou je ons bij andere ondernemers aanbevelen? Nee