Aflevering van je bestelling

Let op: onbetrouwbaar bedrijf!!

Verwachting van je bestelling

Ik heb jaren geleden een aantal flessen besteld en dat ging prima. Geen idee wat deze firma intussen voor problemen heeft, maar bestel hier vooral niets!
In plaats van de beloofde leveringstijd op de website, was mijn bestelling er na 11 dagen nog steeds niet. Dit ondanks diverse mailtjes en ingesproken berichten bij de onbereikbare klantenservice. Uiteindelijk heb ik binnen 14 dagen een beroep gedaan op mijn herroepingsrecht met het verzoek mijn geld terug te storten, maar daar hebben ze geen gehoor aan gegeven. In plaats daarvan is de bestelling na 15 dagen alsnog verstuurd (ook al wilde ik dit dus niet meer). En om het nog erger te maken: het pakket is nooit door PostNL geleverd. Het zal geen verrassing zijn dat ik ook nu al weer een tijdje bezig ben om de klantenservice te mailen en te bellen, maar dat ik totaal geen reactie krijg. Ik word dus nu gedwongen om allerlei juridische stappen te gaan zetten om mijn geld terug te krijgen. Kortom: bespaar jezelf een hoop ellende en schaf ergens anders een drinkfles aan.

Hoe heb je ons gevonden?

Anders

Heb je nog tips voor ons?

Kom je eigen leveringsvoorwaarden na, neem de telefoon op en reageer op berichten van klanten als er iets niet goed is gegaan.

Score voor Retap Store: 1/5
Zou u Retapstore aanbevelen? Nee