Es

Supernetjes en snel gewerkt, echt top.
Iets meer communicatie tijsens de klus zou wel fijn zijn.

Reactie Renovlies Nederland:

Goedemorgen Esther,
Fijn dat je zo blij bent met het eind resultaat! en bedankt voor je mooie eindoordeel.
Wij vinden het Jammer dat je de communicatie zo ervaren hebt. Naar onze mening zijn wij daar heel duidelijk in geweest. Wij vragen om 10 werkdagen voor ons te reserveren en in die tussentijd geen andere werkzaamheden uit te voeren en dat wij binnen dit termijn de werkzaamheden afronden (dit staat overigens ook in de opdrachtbevestiging en de laatste mail nog eens vermeld) Ik had ook aangegeven in het telefoongesprek toen ik je belde voor de startdag dat die waarschijnlijk later zou worden maar dat er ook nog steeds een mogelijkheid was dat we toch nog eerder zouden starten, dat dit geheel afhankelijk was van de andere woningen waar we toen al bezig waren en dat je dat dan nog zou horen. Ik was dan ook erg verbaasd toen ik je 1 of 2 dagen later belde dat we toch eerder kunnen starten dat je andere werkzaamheden gepland had in de 10 werkdagen die voor onze werkzaamheden in onderling overleg gereserveerd waren. Ik zou eerlijk gezegd niet weten hoe we dit nog beter kunnen communiceren dan nu.
Heel veel geluk in je nieuwe woning toegewenst.

Score voor Renovlies Nederland: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Behang en verf