Bas ten Hooven

Voor de verbouwing op onze bovenverdieping hebben wij 200grams renovliesbehang gekozen. Deze hebben wij incl. Alle benodigdheden en een 1m brede behangtafel bij renovliesnederland gekocht/gehuurd.

Ondanks dat wij niets hadden besteld of van tevoren hadden gebeld was alles op voorraad en werden we top geholpen! Het ideale is dat je alles wat nog dicht zit en/of niet is gebruikt wordt teruggekocht incl. Het renovliesbehang dit mits je minstens 1 kilo aan renovlies over had. Hierdoor neem je zonder twijfelen altijd wat ruimer en kom je nooit te kort tijdens het klussen. Daarnaast hebben we ook de behangtafel bijgehuurd. Dit is echt een aanrader gezien deze tafel 1 meter breed is waar dus precies 1 rol op past daarnaast is de tafel meer dan 3 meter lang en kan je gemakkelijk hele banen uitrollen.

Het enige minpuntje was dat wij heel lang hebben moeten wachten tot wij onze borg terug kregen. Dit kwam omdat de persoon die dit moest doen met vakantie was. Verder topzaak en top spullen.

Reactie Renovlies Nederland:

Goedemorgen Bas,
Bedankt voor je mooie review!
Het is inderdaad spijtig dat dit alles net in de vakantieperiode viel, waardoor de terugbetaling iets langer dan normaal op zich liet wachten.
Wij wensen jullie veel geluk in jullie nieuwe ( mooi strak afgewerkte woning☺)
Groet Eric en Diana

Score voor Renovlies Nederland: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
200 grams renovlies + alle benodigdheden