Renaplus

In welke mate bent u tevreden over het eerste contact met de verkoper?
Hoe beoordeelt u (de expertise van) onze elektricien?
Hoe beoordeelt u (de expertise van) onze plaatsers?

Wolfgang Du Tré

Techniekers beschikken over de kennis die de verkoper niet heeft, en dat zorgt voor veel fouten achteraf en slechte communicatie. Tot grote frustratie bij de techniekers en de klant.

Waarom? Beschrijf hier uw ervaring.

Bedoeling was dat wij zouden opdraaien voor de extra kosten die zij niet hadden voorzien in de offerte.

Hoe tevreden bent u over de administratieve opvolging van uw dossier?

Van in het begin was het duidelijk dat de 'verkoper' van de zonnepanelen niet beschikt over de nodige technische kennis, met alle gevolgen van dien. Alles ging in orde komen, veelbelovend maar achteraf alleen maar miserie. Laadpalen raakten niet gekeurd, bedoeling was dat wij nog extra kosten maakten om dit gekeurd te laten krijgen. Zonnepanelen hebben 1 maand stilgelegen in volle zomer, communicatie was er niet langs hun kant, laat staan haast om dit te bekijken. Nu voor de tweede keer een probleem met de zonnepanelen, alweer geen reactie. Zekeringskast van de laadpalen is te klein, terwijl we duidelijk vroegen om rekening te houden met de toekomst en er een grote kast van in het begin te plaatsen! Laadpaal binnen kapot, 'neem best zelf contact met de leverancier' is wat ze zeggen. Terwijl de leverancier dit nog nooit had meegemaakt. 3 maanden heeft dit geduurd! Veel verkoop, weinig kennis, nog minder communicatie. Ik had nog slechte verhalen gehoord van Rena Plus, helaas te laat ... Dus misschien via deze weg nog eens proberen: antwoorden jullie aub op mijn mail ivm de zonnepanelen? Reeds twee keer gemaild ondertussen!!

Score voor Renaplus: 0.5/5
Zou u Rena Plus aanbevelen? Nee