Kwaliteit
Communicatie

KP

Prachtige vloer

Vloer is geweldig

Prachtige vloer, maar wij werden een week voor het leggen geconfronteerd met
€ 2.500,- extra kosten. Tijdens ons gesprek in de showroom is er niets gezegd over een dilatatievoeg (ivm uitbouw) en evt. Egalisatie. Een week voor het leggen bleek dat er geëgaliseerd moest worden en werd er telefonisch tegen ons gezegd dat we rekening moesten houden met een maximale prijs van € 25,- (excl. btw) per m2. Uiteindelijk hebben wij € 35,- (excl. btw) per m2 extra moeten betalen!

Dilatatievoeg was niet mogelijk ivm visgraat. Er werden ons matten (ter voorkoming van scheurvorming) aangeraden, wat nog eens een extra kostenpost van € 1.400,- zou opleveren. Dit hebben wij uiteindelijk niet gedaan omdat de vloer dan echt belachelijk duur zou worden.

Nadien nog een mail gestuurd, maar heb hierop geen reactie mogen ontvangen.

Reactie Regge-tegels.nl:

Beste Kim,
We zien zojuist pas dit bericht en fijn om te horen dat jullie wel tevreden zijn met de vloer en het eindresultaat. Echter vervelend om te horen dat er voor jullie extra kosten zijn ontstaan. Wij hebben jullie destijds per mail een, naar onze mening, duidelijke uitleg gestuurd waar deze extra kosten vandaan kwamen. Als wij visgraatvloeren leggen moet de ondergrond supervlak zijn. We vinden het erg vervelend voor jullie ondanks dat er toch een prachtig eindresultaat ligt.
Met vriendelijke groeten,
Team Regge Tegels & Vloeren

Score voor Regge-tegels.nl: 4/5
Zou u het bedrijf aanbevelen? Ja
Afgenomen dienst: