Nicky

Zie verbeterpunten

Tijdens bestelling kon gelijk een afspraak gemaakt worden voor levering. Nadat bestelling was geplaatst werd ik gebeld dat de levertijd minstens 3 a 4 weken was. Dit is wel raar dat hier later over wordt gebeld terwijl je tijdens de bestelling gelijk een afspraak kan inplannen wanneer het wordt geleverd. Tijdens het gesprek moet je gelijk beslissen of je dit wil of niet want na acceptatie is het order niet meer te cancelen. Dit is raar want dit krijg je nergens te zien bij de bestelling van de radiator. Om deze rede zal ik het bedrijf nooit aanbevelen.....

Reactie Radiatoraanbiedingen.nl:

Geachte klant,
De door u bestelde radiator was niet uit voorraad leverbaar. Dit was ook vermeld op de site.
Uit klantvriendelijkheid nemen wij, wanneer een klant een radiator bestelt welke niet in voorraad is, altijd telefonisch contact op met de klant. Het komt namelijk vaak voor dat klanten niet zien dat de beschikbaarheid op 0 staat.
Erg jammer dat u heeft ervaren dat u gelijk moest beslissen. Dit is niet onze bedoeling. Wij nemen juist telefonisch contact op om te vragen of de radiator inderdaad bestelt dient te worden.
Tijdens dit gesprek( of later) neemt de klant uiteraard zelf de beslissing of radiator wel of niet in bestelling gezet moet worden. Dit is dan ook geen enkele verplichting.
Team Radiatoraanbiedingen

Score voor Radiatoraanbiedingen.nl: 2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Jaga Tempo Wand radiator