Dick de Jong

De radiatoren bij dit bedrijf zijn erg mooi en zeer scherp geprijsd. Ik heb 11 verschillende maten ( tussen de 2 meter lang , 40 centimeter hoog en 50 centimeter lang , 70 cm hoog ) gekocht. Daarbij zaten ook twee handdoek radiatoren. De informatie op de site is meer dan voldoende en erg duidelijk. De berekening voor de grootte van de ruimte en daarbij de best behorende radiator is eenvoudig uit te voeren. De foto's zijn duidelijk en waarheidsgetrouw. Na de bestelling, kreeg ik heel snel een duidelijke mail. De aflevering was perfect. Er werd geholpen door de chauffeur omdat ik op dat moment onverwacht alleen was . De radiatoren zaten goed verpakt en beschadigingen zijn daardoor haast onmogelijk. Bij het uitpakken van de radiatoren kreeg ik van mijn aannemer de complimenten over de mooie en goede kwaliteit van deze radiatoren. Samengevat, Een snelle levering, duidelijke communicatie en een heel goed product voor een scherpe prijs . Ik kan dit bedrijf dan ook iedereen aanraden. In een cijfer uitgedrukt. Zonder twijfel een zeer verdiende 10.

Vriendelijke groet,

Dick de Jong

Goede Service. Duidelijke informatieve site met makkelijke berekening voor de keuze van radiator grootte . Snelle levering met een heel mooi en kwalitatief erg goed product. Veel keuze voor een zeer scherpe prijs. Aflevering snel en perfect.

N.V.T. Ik ben meer dan tevreden!

Score voor Radiatoraanbiedingen.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
11 stuks Thermrad Super 8 Radiatoren