Op de website stond dat het artikel niet op voorraad was. Na telefonisch contact (keurig) bleek dit niet juist en kon de volgende dag al geleverd worden. Direct besteld en betaald. Echter volgende dag geen levering, chauffeur zou wel geweest zijn maar had niet telefonisch gebeld met ons. Radiatoraanbiedingen belde wel en heb ik ook op de hoogte gebracht van dat er wel iemand thuis was maar telefonisch gecontact had kunnen worden. Maandag (vandaag) zou een nieuwe levering plaatsvinden. Als er niemand thuis zou zijn kon de radiator voor de deur worden neergezet. Wederom geen radiator vandaag omdat er volgens de chauffeur neiemand thuis was. Ook geen telefoontje gehad van de chauffeur. Nu geeft de vervoerder telefonisch aan dat morgen wederom bezorgd gaat worden. Nogmaals heb ik aangegeven dat als er niemand thuis is de radiator voor de deur afgezet kan worden (volgens de vervoerder was dit niet aan hen doorgegeven). Het product kan ik nu nog niet beoordelen en vervelend dat ik de installateur steeds moet afbellen. Al met al dus een hoop verbetering in het bezorgproces mogelijk.

Nette en adequate medewerker aan de telefoon.

Zie mijn ervaringen.

Score voor Radiatoraanbiedingen.nl: 1.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Radiator