Kwaliteit

Johan Hasselt

Als ik kijk naar de website en de info die daar wordt gegeven en het gemak om dingen te bestellen dan is dat helemaal goed. Als ik af ga op de distributeur die jullie gebruiken en dat is UPS ben ik zeker niet tevreden. Ik krijg op woensdag van jullie bericht dat het wordt verzonden. Hij wordt pas op maandag voor de 1e keer aangeboden door UPS vervolgens op de 2e dag wordt het pakket aangeboden bij mijn buurman ipv bij mij op de 3e dag ben ik wederom niet overdag thuis zoals driekwart van Nederland. Krijg ik een briefje in de bus dat ik voor 17.00 uur contact moet zoeken met UPS anders sturen ze het terug. Heb op de site van UPS een afhaalpunt geselecteerd en nog steeds is.mijn rolgordijn daar niet.

Opvallende sterke punten:

Website en gemak van bestellen van de niet standaard maten

Reactie Raamdecoratie.com:

Beste,
Bedankt voor uw beoordeling en aanbeveling.
Onze producten zijn altijd twee dagen onderweg vanuit de productie.
Het is voor onze transportpartner helaas niet mogelijk om het product aan te blijven bieden en zij laten het pakket na de 3e poging achter bij een pick-up point.
Advies is om bij een eventuele volgende bestelling bijvoorbeeld uw werkadres in te voeren als afleveradres, zodat de levering spoedig verloopt.
Wij wensen u veel plezier toe van uw aankoop.
Team Raamdecoratie.com

Score voor Raamdecoratie.com: 3/5