Kwaliteit

Fam. Pluis

Houten jaloezieen besteld en correct ontvangen. Echter ze zijn erg zwaar als je deze omhoog wil trekken. Zelfs bij het kleine raam (breedte 106 x hoogte 141). Het grote raam is 158 breed en 182 hoog, deze is niet op te trekken. Als ik deze omhoog wil doen, staat het touwtje zo erg gespannen, dat je met 2 handen de jaloezieen moet ondersteunen om ze op te trekken en dan nog blijft het ontzettend zwaar.
Ik heb hierover contact gezocht, maar er werd mij verteld dat men normaal gesproken ook niet de jaloezieen omhoog trekt, maar alleen ter decoratie omlaag laat en eventueel ze open of dicht draait. Dat zie ik toch echt anders! Jaloezieen zijn er om ze omhoog en ook weer omlaag te doen. Ik vraag me af hoe de kopers dit gaan doen, die een bredere jaloezie bestellen. Je kunt ze tot 2,40 mtr breed bestellen, met een hoogte van 3 meter. Dan is 1,58 mtr. nog vrij smal. Als ik dit had geweten hadden we anders beslist! Er staat ook nergens op hun website dat het niet de bedoeling is om de jaloezieen omhoog te doen!

Opvallende sterke punten:

De jaloezieen zien er mooi uit. En snelle levering.

Score voor Raamdecoratie.com: 2/5
Zou je ons aanbevelen? Nee