Kwaliteit

Prima, goede prijs / kwaliteit. Degelijke jaloezieen. Wat wij missen (op alle zonweringssites) is duidelijke kleurnummers zodat je zonwering goed kunt afstemmen op de omringende kleuren. Waarom gebruiken zonweringsproducenten niet gewoon de standaard kleuren die de grote verffabrieken als Sikkens en Histor wel gebruiken? Zo was de standaard warmwitte RAL 9010 niet echt te vinden, en helaas is een monster dan toch moeilijk te beoordelen, waardoor de kleur toch weer net niet was wat we zochten (maar is op maat gemaakt dus kun je niet meer terug).

Opvallende sterke punten:

Zorgvuldig meegedacht over de exacte kleur die we zochten.

Reactie Raamdecoratie.com:

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling en aanbeveling.
Veel stoffen laten licht door, hierdoor verandert de kleur en de uitstraling van de stof. Een donkere lichtdoorlatende stof oogt bij avondlicht heel anders dan bij fel zonlicht. Dit is met een RAL kleurnummer niet uit te leggen, vandaar dat we gratis kleurstalen versturen. Deze kleurstalen betreffen echte stukken stof van het eindproduct die u thuis voor het raam kunt houden. Zo krijgt u vooraf een goed en betrouwbaar beeld van hetgeen u besteld.
Veel plezier van uw raamdecoratie gewenst!
Team Raamdecoratie.com

Score voor Raamdecoratie.com: 4/5