Service
Levering
Info over verloop bestelling

E.B.M. Hennephof

De levering ging met de nodige hobbels. De dame die ik aan de telefoon had omdat ik mijn nachthemd niet had ontvangen was erg vriendelijk maar het uitzoeken waar mijn pakketje zou kunnen zijn was zeer moeizaam. In principe komt het erop neer dat je zelf langs je vuren moet gaan om uit te zoeken of zij toevallig jouw pakketje hebben ontvangen.
Verder heb ik ook nooit meer iets terug gehoord op mijn klacht dat ik mijn pakketje niet had ontvangen. Uiteindelijk is mijn pakketje de volgende dag door iemand in mijn brievenbus gegooid, maar ik vind dat het jullie verantwoordelijkheid is te zorgen dat het duidelijk is waar een pakketje wordt bezorgd.

Nee.

Zie boven. Zorg dat goed te achterhalen is waar een pakketje wordt bezorgd en spreek met jullie bezorgdiensten af dat er een briefje in de brievenbus wordt gegooid zodat alle betrokkenen weten waar een pakketje is. En... vraag of de bezorgdienst beter op de adressering kijkt op welk nummer een pakketje bezorgd moet worden.
Verder vind ik het een gemis en ook slordig dat jullie niets meer hebben laten horen naar aanleiding van mijn klacht.

Reactie Pyjama-webshop.nl:

Vervelend dat uw bestelling vertraging had en dat de track and trace code foutieve informatie aangaf.
Na uw melding is er meteen een onderzoek opgestart om uit te zoeken waar uw pakketje gebleven was. Voordat we een antwoord konden ontvangen van DHL, vernamen wij dat uw pakketje gelukkig al was bezorgd. We hadden al wel een artikel voor u achteruit gelegd, mocht het pakketje niet bij u aankomen. Dan hadden wij het artikel opnieuw toegestuurd.
Doordat we met meerder partijen samenwerken kunnen wij snel en voordelig bestellingen bij de klant bezorgen. Af en toe kunnen er echter kleine vertragingen ontstaan. Onze excuses hiervoor.

Score voor Pyjama-webshop.nl: 3/5
Beveelt u dit bedrijf aan? Nee