Service
Levering
Info over verloop bestelling

Karin van Oostrom

Ik vind het heel vervelend om vooraf te moeten betalen. Ik ben dat niet gewend. Bij op rekening betalen zou ik meteen 2 maten of twee verschillende nachthemden besteld hebben, de juiste gekozen hebben en de andere teruggestuurd. Nu wilde ik niet meteen zoveel geld voorschieten en maar moeten afwachten wanneer ik mijn geld zou gaan terug krijgen, met als gevolg, dat ik moest ruilen en vervolgens nog een andere maat moest bestellen. Weer het Postkantoor, weer verzendkosten. Waardeloos.
Er is ook geen sticker voor terug zenden bij gesloten.
Ruilen en terugzenden eerst zelf moeten betalen, ook vervelend en vervolgens ik weet niet hoeveel veel mails krijgen voor verrekenjng, nota's. Zo veel dat je gewoon het overzicht gaat verliezen.
Het was nu uit nood dat ik bij jullie heb besteld, maar zal dat niet gauw weer doen. Neem een voorbeeld aan Peter Hahn. Otto etc.

Geen enkeke

Zie boven.
Zorg dat je op rekening kunt betalen.
Voorschieten is oneerlijk. In een winkek hkef ik toch ook njet te betalen voor ik de paskamer in ga?

Reactie Pyjama-webshop.nl:

Beste mevrouw Van Oostrom,
Het is jammer dat u de door ons geboden service met een onvoldoende waardeert. Wij doen altijd ons uiterste best om alle klanten naar tevredenheid te helpen. Uiteraard zijn er wel een aantal spelregels die wij ook duidelijk op meerdere plekken in de webshop tonen.
De door u gemaakte verzendkosten voor het ruilen van uw 1e bestelling zijn door ons direct terugbetaald en de ruilbestelling is tevens direct na ontvangst van het om te ruilen artikel verzonden.
Gezien de kosten en risico’s op wanbetaling die dit met zich meebrengt, kunnen wij de mogelijkheid om achteraf te betalen helaas niet aanbieden.

Score voor Pyjama-webshop.nl: 2/5
Beveelt u dit bedrijf aan? Nee