Propfun

Klantvriendelijkheid/service
Prijs/kwaliteit verhouding

Rianne Biersteker

Voor onze bruiloft hadden we een photobooth gehuurd, van te voren was ik heel tevreden over het contact. Op de dag zelf bleek dat de photobooth niet goed was ingesteld waardoor het sjabloon waarin de foto's gedrukt zouden worden niet werd weergegeven. Terwijl ik al in mijn trouwjurk stond meteen contact opgenomen. Er was blijkbaar iets niet goed afgesloten en aangemeld dus ze gingen ons de info sturen hoe dit moest. Voor de kerkdienst is onze ceremoniemeester naar de locatie gegaan en een uur bezig geweest, het sjabloon stond erin maar nu werkte de printer niet. Na de kerkdienst heeft hij weer contact opgenomen en is hij 1.5 uur bezig geweest met alles instellen. Blijkbaar viel de verbinding met de printer telkens weg, met als resultaat dat wij 1 of 2 foto's konden maken en dan moest de printer weer opnieuw worden ingesteld. Uiteindelijk misschien 50 foto's geprint, en het heeft heel veel frustratie gegeven op onze dag. Heel vervelend!! Ik wilde het bedrijf een kans geven om het netjes op te lossen dus de volgende dag meteen contact opgenomen. Degene die ik aan de telefoon kreeg kon er niets over zeggen, haar collega zou terugbellen.. we zijn ondertussen 2 weken verder en ik heb nog steeds niks gehoord, waardeloos!!!

Heeft de photobooth het feest gezelliger gemaakt?

Niet echt

Score voor Propfun: 0.5/5