Propfun

Klantvriendelijkheid/service
Prijs/kwaliteit verhouding

johan

Als je er niks van kent blijf er af .voor elke vraag krijgt u een extra rekening
ze sturen u vant kaske naar de muur

Heeft de photobooth het feest gezelliger gemaakt?

Ja

Reactie Propfun:

Beste Johan,
We schrikken van je negatieve review. In je eerdere e-mails naar ons was je heel tevreden over de photobooth. Je hebt er zelfs veel leuke reacties op ontvangen tijdens het feest.
Je geeft in je e-mails aan dat je graag de digitale bestanden wilt ontvangen, hierover heb je contact gehad met onze klantenservice. Voor deze upgrade rekenen wij altijd een meerprijs. Dit is voor elke klant hetzelfde, namelijk € 35.00. Je had de beelden direct bij je boeking kunnen bestellen, dit heb je niet gedaan. Om die reden wordt je nu geconfronteerd met een meerprijs. Ik snap best dat dit een tegenvaller is. Je verwacht dat je met één factuur(betaling) gereed bent. In theorie ben je ook na één betaling klaar, maar als je dan zelf wijzigingen doorgeeft (upgrades kiest - meervoud!), dan krijg je inderdaad nog (een) losse rekening(en). Voor wij rekeningen sturen, maken we je altijd bewust dat je extra moet betalen voor een upgrade. We dringen dus nooit direct een factuur op.
Je hebt bij je boeking gekozen voor het aanleveren van een eigen gemaakt ontwerp. Toen je de fotostrip ging maken, kwam je er niet uit. We hebben je (kosteloos) geholpen om verder te komen. Uiteindelijk heb je ons opdracht gegeven om een fotostrip te ontwerpen. Hiervoor hebben we je een rekening gestuurd. Deze heb je netjes voldaan. We snappen daarom niet waarom je voor de 2e upgrade die je wilt doen, het zo vreemd vind dat je opnieuw geïnformeerd wordt over extra kosten die bij de upgrade horen. Voor de duidelijkheid: we hebben je géén factuur hiervoor gestuurd, dus je hebt ook geen betaalverplichting richting ons.
Uit je klacht en mailwisseling maak ik op dat je de informatie op onze site niet helder vindt. Je veronderstelt dat het mailen/sms'en van de beelden betekent dat je alle beelden digitaal ontvangt ná het feest (zonder meerprijs). Ik ben dit voor je gaan nakijken op de site. Bij de pagina met pakket-informatie vind je bij het Krachtpatser-pakket informatie over het sms'en en mailen van foto's. Hier staat duidelijk bij dat klanten de foto's 'direct naar zichzelf kunnen mailen of sms'en'. Dit betekent niet dat jij als huurder al deze foto's automatisch ontvangt. Ze gaan namelijk rechtstreeks naar de gast die zijn/haar e-mailadres of telefoonnummer invoert. We vinden 't voor jou vervelend dat je mogelijk deze informatie hebt verwart met de upgrade 'alle beelden digitaal'.
We helpen je graag verder. Wil je alsnog de digitale bestanden (tegen betaling) ontvangen, dan is een mailtje daarover voldoende!
Namens het team van de klantenservice,
Nynke

Score voor Propfun: 0.5/5