Propfun

Klantvriendelijkheid/service
Prijs/kwaliteit verhouding

Peeters Evelien

Wat een leuke herinnering moest worden, werd jammer genoeg een grote teleurstelling. De verbinding tussen photobooth en printer was barslecht. Hierdoor hebben slechts weinige gasten een foto mee naar huis kunnen nemen. De helft van de tijd kon er ook geen foto getrokken worden.

Na ontelbare pogingen hebben we het opgegeven. Resultaat: verspilling van tijd, frustraties, weinig foto's en vooral veel geld verkwist.

Conclusie: helemaal niet tevreden.

Ik kan niemand aanraden om hiervoor te kiezen.

Heeft de photobooth het feest gezelliger gemaakt?

Niet echt

Reactie Propfun:

Hoi Evelien,
Allereerst onze excuses dat je geen plezier hebt kunnen beleven met onze photobooth! Vervelend dat de verbinding vaak weggevallen is , we snappen dat het gebruik van de photobooth daardoor alleen maar frustratie oplevert.
Omdat er na je feest, bij het afhaaladres geen problemen meer waren met de verbinding hebben we helaas geen duidelijk antwoord voor je waarom de verbinding bij je weg viel. Wel kan ik je vertellen dat we na je klacht actie ondernomen hebben. In principe werkt de verbinding met de printer gewoon, maar omdat we bij jou hebben gemerkt dat er soms wel storingen ontstaan hebben we nu een test gedaan met een bekabelde verbinding tussen de iPad en de printer. Deze test is heel succesvol verlopen en we zijn nu van plan om al onze photobooths hiermee uit te rusten zodat het systeem nog betrouwbaarder wordt en niemand last krijgt van verbindingsproblemen.
Wij hebben na je klacht contact met je opgenomen om dit zo goed mogelijk met je proberen op te lossen, wij hopen dat je hier tevreden op terug krijgt. We hebben je de factuur kwijtgescholden omdat we zo iniedergeval het gevoel van geldverkwisting weg konden nemen. We hopen ook dat we door de nazorg je frustratie iets weg hebben kunnen nemen.
Nogmaals onze excuses dat je weinig plezier hebt ervaren aan onze photobooth. Als wij toch nog iets kunnen doen waardoor je positiever gaat kijken naar Propfun dan horen wij dit graag.
Evan van Propfun

Score voor Propfun: 1/5