Propfun

Klantvriendelijkheid/service
Prijs/kwaliteit verhouding

Wij hebben een photopaal met printer gehuurd voor ons bruiloftsfeest. Wij hebben er tijdens het feest niks van gemerkt maar onze ceremoniemeester gaf als feedback dat de ipad erg lastig was om op te laden en aan te blijven. Daarnaast was het jammer dat de ipad niet op hoogte kon worden gesteld omdat het (verleng)snoer van de ipad dit niet toe liet, terwijl de paal die mogelijkheid wel had. Ook was de verlichtingsring lastig in een goede positie te fixeren. Laatste kleine puntje was dat de toezegging via het afhaaladres om de foto's nog dezelfde dag door te sturen niet werd nagekomen.

Heeft de photobooth het feest gezelliger gemaakt?

Ja

Reactie Propfun:

Hoi anoniempje,
Jammer om te horen dat we je geen perfecte ervaring hebben kunnen geven... We hadden vorig jaar (toen je de photobooth gehuurd hebt) met een aantal kabels oplaad problemen, dit hebben we toen gelijk aangepakt door alle oplaadkabels van alle photobooths te vervangen. Dit probleem komt nu dus gelukkig niet meer voor, hier heb je zelf niks meer aan maar toch;)
De paal kan inderdaad niet heel ver omhoog in verband met het oplaadsnoer, ook dit is opgelost door het nieuwere snoer.
Wij balen ervan dat we je geen perfecte ervaring hebben kunnen geven bij Propfun. Mocht je nog eens een photobooth willen huren bij ons dan zullen we extra ons best doen voor je! :)
Groetjes, Propfun

Score voor Propfun: 3/5