Elmo

Slecht geholpen bij mogelijk aankoop bank

Wij wouden een bank kopen bij Pronto omdat deze er leuk uitzag en functioneel.
Echter toen wij vroegen naar welke soort en kleur stof mogelijk was kregen wij 2 karren naar ons toe geduwd, midden in de winkel, kijk meer even. Uhm Okee mogen wij staaltjes meenemen naar de bank om te kijken? Dat mocht. We werden wel een beetje boos aangekeken door de dames welke koffie zaten te drinken.
Even later na het kiezen welke stof en welke delen bank wij wouden kwamen we weer beneden en kregen we de opmerking; o ik dacht dat jullie al weg waren (minder vriendelijke toon).
Toen we een bank wouden bestellen mochten we aan een tafeltje zitten, waar de dame overduidelijk bang was voor Corona gezien ik mijzelf een beetje aan tafel schoof en ze 3 meter achter schoof. We kregen gelijk de vraag welke leuning wil je? Uhm wij willen een lounge bank, vanaf waar beginnen we... daarna de vraag welke vering? O blijkbaar konden we dat kiezen, ja geen idee, wat adviseer je? Ga maar even kijken boven. Okee zit er verschil in de banken dan boven?
Jaa die heeft dat en die heeft dat. Oke we proberen het wel te onthouden en gaan kijken.
Hierna kwamen wij terug, we waren er ondertussen al 2 uur, kregen geen koffie ofiets aangeboden terwijl ze zelf lekker koffie zaten te drinken... uiteindelijk een prijs opgaaf meegekregen want hier gaan wij geen bank bestellen zo, totaal niet klantvriendelijk naar onze mening

Score voor Pronto Wonen Spijkenisse: 1/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Nee