J.M. van Dooren

De verkoopster was heel vriendelijk en heeft alle tijd voor ons genomen. Zij gaf goed advies en ging alle mogelijkheden voor ons na bij de leverancier. De bank werd helemaal gemaakt naar onze wensen.

Verkoopster had verstand van zaken en mogelijkheden.

Bij het afhalen van de bank en na het betalen werd de klantvriendelijkheid ineens zakelijk en kil. Mijn man en ik moesten zelf onze bank uit het magazijn halen en in een oude gare bus zetten die wij konden lenen tegen betaling. De bus moesten wij eerst vanaf de parkeerplaats naar het magazijn rijden van de magazijnmedewerker. Vervolgens stond er een chauffeur/ leverancier in het magazijn te zeuren dat we die bus daar moesten weghalen, omdat hij er niet langs kon en hij nog meer te doen had die dag. De bank was groot en zwaar, maar wij konden geen hondje/ meubeltransporter lenen van de winkel.
Bij het terug brengen van de bus en het inleveren van de sleutel werd niet gevraagd of het allemaal gelukt was. Onze ervaring van de afleverdag was totaal omgekeerd als op de dag van aankoop.

Verbeterpunten:
- Help de klant de bank inladen, of nog beter: zorg dat de bank al ingeladen in de bus klaar staat.
- Reken geen kosten voor de (oude gare) leenbus als de klant een bank van € ruim 2000,- heeft gekocht.
- Wees niet alleen hoffelijk en klantvriendelijk bij aankoop, maar juist ook bij aflevering. Dat is de laatste ervaring die klanten bij blijft en kan zorgen dat klanten wel/ niet blijven terug komen.

Score voor Pronto Wonen Spijkenisse: 2.5/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Ja