L.k van Ooijen

Leuke spullen en goed geholpen door de medewerkster

Artikel was niet voorradig met werd snel nagezonden

J. van Zon

Prettig

Personeel met kennis

JMC van der Have

Erg prettig geholpen ze namen de tijd voor ons

zou het niet weten

de rust om rond te lopen zodat je voor je zelf een keuze maakt

Wat een prachtige review! Dankjewel daarvoor 😊
Gezellig dat jullie bij ons in de winkel langskwamen, we wensen jullie nog jarenlang plezier van al de nieuwe meubels!
~ Team Pronto Wonen...
Wat een prachtige review! Dankjewel daarvoor 😊

Rob van der Geer

Zeer vriendelijk personeel. Ik ging mijn eigen alleen even oriënteren wat voor bankstel ik evt mooi zou vinden, Nou heb er gewoon binnen een half uur een gekocht. Mede door de zeer deskundige... Zeer vriendelijk personeel. Ik ging mijn eigen alleen even oriënteren wat voor bankstel ik evt mooi zou vinden, Nou heb er gewoon binnen een half uur een gekocht. Mede door de zeer deskundige vriendelijke en enthousiaste verkoopster Bernadette. Thanks
Gr Rob

Nee

De mooie inrichting

Reactie Pronto Wonen Sliedrecht:

Bedankt voor het delen van je winkelervaring Rob! Erg leuk om hier terug te lezen hoe tevreden je bent over de service waardoor je nu een leuke nieuwe bank hebt uitgekozen 🎉👏🏼
~ Team Pronto...

Bonny

Gevonden wat we zochten

Reactie Pronto Wonen Sliedrecht:

Bedankt voor je review Bonny!
Heel veel plezier gewenst van de nieuwe fauteuils 😊

Jose

PRONTO SLIEDRECHT

W. de Bruin

Prettig gewinkeld en geholpen.

geen idee

Louwrina kleur & interieuradvies

Als interieurstyliste kom ik regelmatig in de winkel om items uit te zoeken voor mijn klanten. Vriendelijk, meedenkend personeel en vele mogelijkheden. Meer dan de website doet vermoeden. Al... Als interieurstyliste kom ik regelmatig in de winkel om items uit te zoeken voor mijn klanten. Vriendelijk, meedenkend personeel en vele mogelijkheden. Meer dan de website doet vermoeden. Al meerdere klanten hebben daarna, naar goede tevredenheid meubels gekocht bij Pronto Wonen Sliedrecht.

Meer op de website laten zien qua mogelijkheden van stoffen en samengestelde tafels.

Goede styling en regelmatig wordt alles opnieuw gestyled.

Reactie Pronto Wonen Sliedrecht:

Bedankt voor je mooie complimenten! We vinden het leuk dat je regelmatig een bezoekje brengt aan onze winkel en weer nieuwe inspiratie opdoet 😊

Robin en Anneke

Fijne winkel, ruim aanbod met verschillende prijscategorieën. Dat is fijn, want daarmee is de winkel toegankelijk voor starters en ook voor ouderen. Prettige hulp en vrijblijvend advies beschikbaar.

Lastig te realiseren misschien, maar meer daglicht in de winkel? :-)

Vrijblijvend advies van medewerkers, ruim assortiment in verschillende prijscategorieën.

Reactie Pronto Wonen Sliedrecht:

Gezellig dat jullie een bezoekje brachten aan onze winkel! Wij vonden het leuk om te mogen helpen met het uitkiezen van de meubels passend bij jullie woonsituatie 😊
~ Team Pronto Wonen...

Rederij De Jong

Verkoopster Renee was geweldig.
Aanwinst voor de winkel.

Beste Jos,
Bedankt voor deze beoordeling. We zijn blij om te lezen dat Renee je goed heeft kunnen helpen met het uitkiezen van een nieuwe tafel 👏🏼😊