Kimberley

Sliedrecht

Verschrikkelijk hoe er om word gegaan met klanten! Ik heb een bestelling gedaan kreeg een mail dat het er was en er was niks !!!!

Reactie Pronto Wonen Sliedrecht:

Beste Kimberley,
Vervelend om te lezen dat je ontevreden bent met onze service. Dit zouden we natuurlijk graag anders zien. We hebben even rondgebeld om te vragen wat er precies gebeurd is. Dan kunnen we precies achterhalen waarom je ervaring negatief is geweest.
Zo blijkt het dat je graag 3 tafeltjes wilde hebben. Deze waren op dat moment niet aanwezig in het filiaal in Sliedrecht. Dat is natuurlijk best vervelend maar ze zouden zo snel mogelijk vanuit Vlaardingen naar deze winkel komen zodat je ze kon ophalen. En zo gezegd, zo gedaan. De tafeltjes staan voor je klaar in de winkel.
Hier hebben we je via de mail zo goed mogelijk van geprobeerd op de hoogte gehouden. De medewerkers in het filiaal hebben je hier recent ook nog over gebeld.
Begrijpelijk dat je ze die dag per direct wilde meenemen zodat je ze mooi thuis kon neerzetten. Helaas heeft het om bovenstaande reden dus iets langer op zich laten wachten.
Mocht je nog andere vragen of opmerkingen hebben kan je altijd contact opnemen met Pronto Wonen Sliedrecht (0184 411 366) om dit te bespreken. We willen niets liever dan een passende oplossing voor elke situatie die kan voorvallen.
~Team Pronto Wonen online

Score voor Pronto Wonen Sliedrecht: 2/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Nee
Salon tafel