Marthe

Ik vond pronto erg klantonvriendelijk tegen ons. Vandaag zouden wij onze gekochten meubelen ophalen. Via de telefoon een tijd afgesproken waarop wij de bus mochten lenen, ons werd gezegd half 4. Kwartier eerder om 15.15 uur in de winkel afrekenen (dit weet ik heel zeker aangezien zowel ik als mijn man dit gehoord hebben). Nu werd ik vandaag om 14.50 uur gebeld dat we de bus om half 3 op hadden moeten halen. Ik denk dat ons de tijd verkeerd door gegeven is. Dat kan natuurlijk altijd gebeuren, maar erna werd er niet met ons meegedacht om een oplossing te vinden. Wij hadden gewoon pech. Mijn man stond 15.05 uur in de winkel om af te rekenen. Hij kreeg te horen dat hij de bus niet meer mee kreeg, aangezien het niet meer zou lukken om binnen 55 minuten heen en weer te rijden, was hun mening. Wat ons wel gelukt was, aangezien het 20 minuten rijden is. Maar wij moesten wel vandaag de meubels ophalen. Mijn man heeft ergens anders een aanhanger gereserveerd, deze opgehaald, thuis dekens en touwen opgehaald en weer terug naar het pronto magazijn. Daar aangekomen (half 5) stond onze bus met onze meubels gewoon nog bij het magazijn. En dat niet alleen, er stond ook nog een 2e bus naast. Dus dan was het helemaal makkelijk gelukt om de bus op tijd terug te hebben bij het magazijn. Waarom word er dan zo moeilijk gedaan?
De mannen van het magazijn hebben ons goed geholpen door de meubels over te tillen vanuit de bus naar de aanhanger, vandaar dat ik het toch 2 sterren geef. Maar de dames in de winkel echt niet klantvriendelijk, terwijl ik echt heel zeker weet dat dit niet onze fout was. Heel erg jammer.

Mannen van het magazijn

Bevestiging van tijdstip via mail sturen
Dames in de winkel klantvriendelijker
Meedenken naar een oplossing en er niet maar van uitgaan dat het de schuld van de klant is.

Score voor Pronto Wonen Nijmegen: 2/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Nee