Inge van de Heijden

Prima verkoper jesper

Mooie spullen, fijn geholpen

Beste Inge,
Beste Inge,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen door onze collega Jesper! Wij wensen u alvast veel plezier met de nieuwe bank! Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Nijmegen

Wim Betz

Prettig

Vriendelijk personeel

Beste Wim,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo'n goede ervaring heeft gehad bij ons! Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Nijmegen

Lieke

Vriendelijk, meedenken, inspelen op behoeften klant

Kwaliteit producten, klantenservice (zeer vriendelijk en behulpzaam)

Beste Lieke,
Beste Lieke,
Wat fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over ons! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe Brioni bank en hopen u nog vaker te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Nijmegen

Boshoven

We zijn erg goed geholpen door Stefan
Vriendelijk en geduldig .

Beste klant,
Wij vinden het heel fijn om te horen dat u zo goed geadviseerd bent door Stefan! Wij willen u nogmaals veel plezier wensen met de nieuwe Moletti bank!
Met vriendelijke groet,...

Peter Selten

Goed overzicht

Nee

Nvt

Beste Peter,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo'n goede ervaring heeft gehad in onze winkel. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe bank en salontafel!
Met...
Beste Peter,

J. O

Super, zeker door jullie medewerker Stefan A.

Medewerker denk mee met de klant.

Beste klant,
Wat een super leuke review om te mogen ontvangen, bedankt hiervoor! Wij vinden het erg fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen door onze collega Stefan! Verder wensen wij u veel plezier met de nieuwe inrichting toe!

Bosmans A HM

Leuk goed advies

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen in onze winkel. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop!
Met vriendelijke groet, Pronto Wonen...
Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Nijmegen

Hermien kornelis

Uitstekend

Beste Hermien,
Wat fijn om te horen dat u zo'n goede ervaring heeft gehad in onze winkel! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe bank!
Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Nijmegen

van der Bij

Uitstekend geholpen door Stefan

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Wat fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen door onze collega Stefan! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe eetstoelen!
Met vriendelijke...

verkerk

Dat je altijd vriendelijk behandeld word

vriendelijk personeel en een heel leuk assortiment

Beste klant,
Wat een leuke review om te lezen! Bedankt hiervoor! Wij hopen u vaker te mogen verwelkomen in onze winkel en wensen u veel plezier met de nieuwe meubels!
Met vriendelijke...