Ik ben goed geholpen bij het product totdat ik betaald had. Ik heb een klacht ingestuurd wat betreft de degelijkheid van het product welke zomaar is afgewezen aan de hand van 1 foto. Erg vreemd. Waardoor ik de service erg laag vind. Het is immers geen ikea bank die ik heb gekocht. Waar zij naar alle waarschijnlijkheid wel deze service hadden geboden
Sterke punten
Goed uitleg over de producten
Verbeterpunten of tips
De service ook na de aankoop aanhouden.