1916 beoordelingen

M

Slecht geïnformeerd over het zelf impregneren, na betalen van een flink bedrag.

Afhalen goede service met lenen van aanhanger.

Beter geïnformeerd willen worden over het zelf moeten impregneren van de meubels!! Slechte service, wel flink voor moeten betalen!! Hele nacht gezin wakker gelegen in de stank van het impregneren! Dit viel ons vies tegen.

Reactie Profijt Meubel Doetinchem:

Bedankt voor het schrijven van uw review!
Vervelend dat u aangeeft niet voldoende geïnformeerd te zijn over het impregneren.
Het zelf aanbrengen van de spray is een bewuste keuze, het voordeel hiervan is dat we de prijzen aantrekkelijk kunnen houden. Zodra artikelen vanuit de leverancier behandeld worden, houdt het natuurlijk in dat er extra kosten bijkomen die wij onze klanten willen besparen.
Het aanbrengen gaat d.m.v. een spray die makkelijk zelf aan te brengen is en waar u niet zomaar iets verkeerd aan kunt doen. Uiteraard moet er wel goed geventileerd worden, zodra u de spray aanbrengt.
De spray werkt voor een lange periode en hoeft u maar éénmalig aan te schaffen en aan te brengen. Om onduidelijkheden te voorkomen, wordt dit ook vermeld op uw aankoopnota die we uiteraard met u doornemen.
Fijn dat het gebruik van de aanhangwagen u goed is bevallen.
Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en zien u graag weer in onze winkel verschijnen.
Vriendelijke groet,
Het team van Profijt Doetinchem

Score voor Profijt Meubel Doetinchem: 2.5/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Nee
Aangekocht product: Bank en fauteuils