1916 beoordelingen

A Kaal

Vriendelijk personeel...prachtige meubels bij jullie gekocht.....maar als er iets kapot is...sta op stoel.. dan is t n gehannes om de stoel gemaakt te krijgen....Verzekering geeft de schuld aan jullie..niet leveren van een kapotte
stang....na vele telefoontjes...t bericht breng maar terug naar Profijt....
April eerste melding gemaakt van kapotte stoel....dus service is ver te zoeken

Betere communicatie

Reactie Profijt Meubel Doetinchem:

Bedankt voor het schrijven van uw review!
Spijtig om te lezen dat u door een opstapeling van ongelukkigheden een vervelende ervaring met uw serviceaanvraag bij ons heeft gehad.
Uw melding en het rapport van de onafhankelijke servicedienst is bij ons bekend.
De duur van uw serviceaanvraag is gelukkig echt een uitzondering, wij vinden het uiteraard zeer spijtig dat de oplossing van het defect aan uw fauteuil langer duurt dan gepland.
Mede door de huidige situatie (coronacrisis) kan het voorkomen dat het leveren van onderdelen op zich laat wachten. Uiteraard neemt het niet weg dat wij dit goed met u moeten kortsluiten en bespreken.
Onze welgemeende excuses hiervoor! Wij houden uw melding nauwlettend voor u in de gaten. Wij hopen dat u gauw weer van uw fauteuil mag gaan genieten.
Uiteraard zien wij u graag weer in onze winkel verschijnen, de koffie staat altijd voor u klaar!
Vriendelijke groet,
Het team van Profijt Doetinchem

Score voor Profijt Meubel Doetinchem: 1/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Nee
Aangekocht product: Sta op stoel....tv meubel....2 stoeltjes