1916 beoordelingen

Bulten

Prima geholpen door verkoper. Service is goed, alleen moesten we erg lang wachten ,ruim 3 maanden, voor we genieten konden van onze aankoop. Tweemaal heeft Profijt Meubel contact met ons opgenomen, de derde keer na ruim 1 maand hebben we zelf contact gezocht en bleken de stoelen al aanwezig te zijn. Maar ik zou Profijt Meubel Doetinchem een ieder aan kunnen raden!

Er hangen grote labels aan bepaalde meubels , dat ze direct leverbaar zijn. Achteraf blijkt dat niet te kloppen. Verder alles okay!

Misschien iets meer contacten met de fabrikant en leveranciers van de meubelen, zodat klant niet onnodig lang zou moeten wachten.

Reactie Profijt Meubel Doetinchem:

Bedankt voor het schrijven van uw review en uw positieve aanbeveling.
Hartelijk dank voor uw compliment en verbeterpunt, op deze manier kunnen wij ons telkens blijven verbeteren.
Wij vinden het spijtig dat uw bestelling meer tijd in beslag heeft genomen dan gepland, wij zullen dit intern bespreken.
Naar aanleiding van uw opmerking hebben we de controlefrequentie van de 'direct leverbaar labels' direct verhoogd.
Fijn dat u contact heeft gezocht en ons daarbij geattendeerd heeft op de informatie m.b.t. de levering.
Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.
Vriendelijke groet,
Het team van Profijt Doetinchem

Score voor Profijt Meubel Doetinchem: 4/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Ja
Aangekocht product: Eetkamerstoelen