In de winkel is mij gezegd dat de levering van de bankstel 8/9 weken zou duren. Op het contract stond levertijd 8-14 weken, maar die 14 weken zou standaard in staan. Mij is niet verteld dat er nog een extra uitloop van 4 weken kan plaatsivnden. Terwijl ik uitdrukkelijk heb aangegeven dat ik de bank niet later dan 10 weken nodig heb. Uiteindelijk heeft de levering van de bank 16 weken geduurd! Iedere keer dat ik belde, werd de levering opgeschoven. Ik vond het telefonisch contact met de winkel ook niet prettig.

Mooie artikelen, prijs ook netjes. In de winkel ben ik wel geholpen met evt korting etc. Dat vond ik zeer prettig.

Duidelijkere communicatie tussen leverancier en hoogenboezem/profijtmeubels. Het is niet klantvriendelijk om iedere week de levertijd weer 2 weken op te schuiven. Dit levert enorme irritatie op bij de klant! Tevens mag er wel meer meegedacht worden met de klant. Ik heb diverse keren aangegevn dat ik niets heb om op te zitten ivm late levering bank. Ik heb de eetkamerstoelen ook bij jullie besteld. Ik ben zelf met het idee gekomen om de stoelen eerder te leveren. Dit hadden jullie zelf ook eerder kunnen voorstellen door met mij mee te denken.

Score voor Profijt Meubel Breda: 2/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Nee