Voor een nieuw kantoor hier 5 eettafels, 1 salontafel, 1 bank, 2 feautuils en 6 eetstoelen aangekocht. Levertijd die werd beloofd werd steeds vooruit geschoven waardoor we een maand dubbele huurlasten hebben moeten betalen aangezien de nieuwe meubels er nog niet waren. Uiteindelijk is er via een deellevering de meeste spullen gekomen. We wachten nu nog steeds op 4 eetstoelen en de salontafel. In de winkel werden we goed geholpen, het contact daarna is wat minder verlopen. Ook de bezorging ging niet soepel. Het kantoor bevind zich op de eerste verdieping en de bezorgers weigerden de spullen boven te zetten omdat de verkoper dit niet op de bon had gezet. Er werd net gedaan of dit onze eigen schuld was, wat natuurlijk totaal niet klantvriendelijk is. We hebben de spullen uiteindelijk zelf naar boven moeten sjouwen met minimale hulp van de bezorgers.

Spullen zijn overigens van prima kwaliteit en zeker voor de prijs waarvoor je ze koopt.

Vriendelijk personeel in de winkel. Mooie meubels van goede kwaliteit.

Zorg aub voor betere contacten met leveranciers zodat de levertijden gewaarborgd kunnen worden. Daarnaast er voor zorgen dat bezorgers ook daadwerkelijk doen waarvoor ze komen.

Score voor Profijt Meubel Breda: 2.5/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Nee