Lalia

Op de eerste dag kreeg ik te horen wat de kraamzorg allemaal kan betekenen voor ons. Ze noemde onder andere het dagelijks doen van het sanitair en het verschonen van het bed. In werkelijkheid doen ze erg weinig in het huishouden. Het is ons opgevallen dat ze het liefste zo snel mogelijk naar huis willen gaan. De eerste kraamzorgster kon niet de hele week bij ons komen en daarom zou iemand anders komen voor de laatste 2 dagen. Toen deze dame binnen kwam bleek ze hoofdpijn te hebben en wilde ze zo snel mogelijk naar huis. Ze heeft met zichtbare moeite ons kind in bad gedaan.... Maar kletsen dat kan ze wel!!!! Na haar opmerking dat ik overproductie heb (ze heeft 1x gezien dat ik veel gekolft heb en in werkelijkheid heb ik niet eens genoeg bv voor mijn kind) zijn we gaan bellen voor iemand anders. Uiteindelijk heb ik spijt dat ik gebeld heb. Deze laatste dame kwam heel haastig over. Ze wilde gelijk een handtekening voor de uren, niet wetende dat ze binnen 1 zou verdwijnen. Blijlbaar had ze een afspraak staan die veel belangrijker was dan haar werk. Gelukkig heb ik deze dame niet vanaf dag 1 gehad, want ze kon overduidelijk prive en werk niet scheiden... ze zat te bellen in het turks waar ik niets van versta. Al met al ben ik zwaar teleurgesteld. De dames van pro care hebben een fijne baan waarin ze geld kunnen verdienen zonder hun verantwoordelijkheid na te komen. Het is echt schandelig en triest. De kraamzorg heeft ons (vooral de laatste 2 dagen) stress bezorgd. Wij hebben enorm veel geleerd van het gedrag van deze dames en ons advies aan familie, vrienden en iedereen: nooit tekenen (en helemaal niet van te voren) als de dames hun uren niet hebben gemaakt en je nog hulp nodig hebt. Bedankt Pro care voor de niet zo mooie ervaring met kraamzorg!!

Beschrijf je ervaring in één regel

Doen niet wat ze beloven

Score voor Pro Care Kraamzorg: 2.5/5
Zou je dit bedrijf aanbevelen? Nee