Op de site stond bij de merken een espresso Italiano, maar kon hem niet bestellen. Heb daarover gebeld, ze begrepen niet dat het over een merk ging en het duurde drie minuten overleg voordat ze er achter waren dat het misschien niet voorradig was. Kwam niet erg professioneel over. Heb andere koffie besteld, zou volgende dag in huis zijn, maar duurde twee dagen voordat het bij dhl was. Die waren wel snel. Maar ga heus nog wel vaker bestellen hoor. M. Vr. Gr. Kees Driehuis
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.