Reviews

9.3 / 10
4501 beoordelingen
Schrijf beoordeling

99% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Kees Driehuis

6/10

Op de site stond bij de merken een espresso Italiano, maar kon hem niet bestellen. Heb daarover gebeld, ze begrepen niet dat het over een merk ging en het duurde drie minuten overleg voordat ze er achter waren dat het misschien niet voorradig was.
Kwam niet erg professioneel over.
Heb andere koffie besteld, zou volgende dag in huis zijn, maar duurde twee dagen voordat het bij dhl was. Die waren wel snel.
Maar ga heus nog wel vaker bestellen hoor.
M. Vr. Gr. Kees Driehuis


Score voor Prijshamer: 3/5
Zou u de Prijshamer aanbevelen? Ja
Melitta espresso cremo