Portacon

Doorbird d101s
Kit Bill30M poortopener

Uw ervaring met Portacon

snelle levering van producten. Beide producten zijn niet zo eenvoudig te installeren. In het geval van de poortopener bleek dat uiteindelijk de sturingseenheid kapot was. dessalniettemin zijn we naar schatting meer dan 20u bezig geweest om het aan te sluiten. De doorbird werkt op dit moment ook nog niet. De technische ondersteuning is goed, maar deze is erg druk waardoor je soms langer op antwoord moet wachten.

Reactie Portacon:

Beste meneer/mevrouw,
Hartelijk dank voor het schrijven van een review.
Wij vinden het vervelend dat de installatie van de poortopener en de DoorBird IP intercom zo lang heeft geduurd. Voor het installeren van onze producten is enige technische kennis vereist. Voor de doe-het-zelvers hebben wij ook speciale sets beschikbaar van het merk BYOU. Deze sets zijn voorzien van een uitgebreide installatiehandleiding en zijn eenvoudig te monteren.
Voor vragen en ondersteuning is er technisch support beschikbaar. Met één van deze collega’s heeft u een aantal keer telefonisch en via de email contact gehad. Het feit is echter dat onze afdeling technisch support zo voor de vakantie erg druk is. Wij doen onze uiterste best om iedere email en telefoontje z.s.m. te beantwoorden.
De sturingsunit van de poortopener bleek inderdaad defect te zijn. U heeft van ons kosteloos een nieuwe besturing ontvangen, waardoor het probleem met de opener is opgelost.
Wat betreft het niet werken van de DoorBird, bleek na telefonisch contact, dat de bekabeling van de voeding niet juist was aangesloten. Dit was dan ook de reden dat het product niet werkte. Afdeling technisch support geeft aan dat dit tijdens het laatste telefoongesprek is opgelost. Mocht dit niet het geval zijn dan hoor ik graag van u.
Ook voor verdere vragen mag u ons altijd even bellen of mailen.
Lisa
Portacon