Portacon

Joop

Beninca handzender

Uw ervaring met Portacon

Uitstekend, ook eerder bij de levering van een complete set poortopener (Beninca Bill). Wel één punt van kritiek: het ontbreken van een eenvoudige, ook voor leken begrijpelijke gebruiksaanwijzing. Die ontbrak ook bij de handzender. Vorige keer heb ik er over gebeld en gemaild, nu was het bijna weekend en moest ik het zelf oplossen. Lukte uiteindelijk, na goed bestuderen van de met moeite online gevonden complete gebruiksaanwijzing (die van mij bleek niet compleet) en heel wat uitproberen. De instructie van de gebruiksaanwijzing (nieuwe handzender 'pairen' via de al in gebruik zijnde handzender) lukte niet. De knop op het moederbord bleek een andere naam te hebben dan in de handleiding stond en de toetscombinatie stond op een voor mij onbegrijpelijke manier in de handleiding uitgelegd. Uren werk. Tip: huur een goede tekstschrijver in om de technisch ingewikkelde gebruiksaanwijzing van Beninca naar gewoon Nederlands te vertalen, in elk geval voor de meest gebruikte functies. Kost wat maar scheelt uiteindelijk wellicht in 'nazorg'.

Reactie Portacon:

Best Joop,
Hartelijk dank voor het schrijven van uw review. Wij zullen uw feedback intern behandelen en waar nodig verwerken.
Lisa
Portacon