Portacon

Intrabox/intratone plus afstandsbediening

Uw ervaring met Portacon

2 dagen niet of nauwelijks bereikbaar, ik zou teruggebeld worden, maar dit gebeurde niet! product wordt geleverd met onwerkbare en gebruiksonvriendelijke installatie/gebruiksaanwijzing, factuur op verkeerde naam en naar verkeerd adres.

Reactie Portacon:

Wij zijn helaas door een kabelbreuk van KPN in Rijssen één dag beperkt bereikbaar geweest. Dit hebben wij direct vermeld op onze website.
Wij vinden het jammer dat de installatiehandleiding onduidelijkheid heeft geschept. Uw feedback hierop zullen wij meenemen. Wanneer u er tijdens het installeren niet uitkomt, kan er contact op worden genomen met onze technische dienst. Zij kunnen u telefonisch ondersteunen. Onze technische dienst is bereikbaar op kantoordagen van 8:00 – 12:00 | 13:00 – 17:00 uur via het telefoonnummer 0548-542590. Naar aanleiding van het chatgesprek is er binnen 10 minuten contact met u opgenomen, daarna is er meerdere malen telefonisch contact met u geweest. Met als resultaat een werkende module.
Wat betreft de factuur, het adres is aangepast. Namen kunnen helaas niet gewijzigd worden.
Wanneer u vragen heeft kunt u altijd contact met ons opnemen. Wij helpen u graag verder.
Lisa - Portacon

Score voor Portacon: 2.5/5