Verdrietig

Teleurstellend, verkeerde informatie gekregen, meubels gekocht, na 1 dag telefoontje dat de pootjes onder bank meerprijs waren, oké, na een week mail welke kussens ik wilde?!, ik was verward en belde, het bleek om kussens voor de rugleuning te gaan, hoe, wat, ik had toch een bank gekocht en geen geraamte van een bank, dit betekende een meerprijs. Om kort te gaan en vele mensen erover te hebben gesproken, vond iedereen dit een vreemd verhaal, niemand maar ook niemand had hier ooit van gehoord, ik heb dus geannuleerd. Een fauteuil en een kleed wel gehouden en die zíjn correct bezorgd. Ik heb hier echt een kater van, de eerste keer dat ik zonder mijn man meubels heb uitgezocht was een slechte ervaring en zeer teleurgesteld hoe dit is verlopen.

Reactie Plaisier Interieur:

Geachte mevrouw,
We betreuren het feit dat u geen volledige informatie heeft ontvangen bij de aankoop van uw bank. We hebben hiervoor reeds onze excuses aangeboden en u nog een uitzonderlijk nieuw prijsvoorstel gedaan. Jammer genoeg hebben we hiermee uw onvrede niet kunnen weghalen.
Het spijt ons dat uw ervaring met Plaisier Interieur niet vlekkeloos verliep. We hopen dat u wel aan de fauteuil en het kleed vele jaren plezier zult beleven.
Thomas van Vianen
Plaisier Interieur

Score voor Plaisier Interieur: 0.5/5
Zou u onze winkel aanbevelen aan uw vrienden/kennissen/familie? Nee